Case
Custom search engine
VOCO - Dental Products
Voco GmbH biedt tandartsen en dental depots wereldwijd een exclusief assortiment aan en is dan ook enkel verkrijgbaar via een eigen netwerk van tandartsbezoekers.
Ze bieden vooral via test trials en online seminars middelen aan waarbij de kwaliteit van de producten en een professioneel sales contact de basis vormen.


Regionale aanbeveling search-engine
De uitdaging van deze opdracht was de grote hoeveelheid aan product content en hoe we die content op een gebruiksvriendelijke manier met elkaar konden verbinden.
Daarvoor is de aanbeveling search engine ontwikkeld.
Door het invoeren van gebruiksvoorkeuren en patiënt kenmerken zorgt de engine ervoor dat de tandarts de meest relevante content te zien krijgt.

Inhoud op maat
Naast de aanbeveling search engine zijn de developers van Developwizard nog een stap verder gegaan in het content op maat ontwikkeling.
Tandartsen kunnen een persoonlijk profiel aanmaken met diverse voorkeurs instellingen zodat bijkomende online tools (opleiding aanbod, afspraak planning, technisch advies etc) geactiveerd worden.
Het systeem is flexibel genoeg om de beheerder bij VOCO de mogelijkheid te bieden om content actief open te stellen of te verbergen zoals bij land specifieke verkoop acties.
------Thomas Wehner van VOCO
Wet en regelgeving en cultuur hebben een grote impact op de sales en marketing aanpak per regio.
De oplossing voor de Benelux is sinds 2005 maat gevend voor de uitrol in andere regio’s wereldwijd.
De multi disciplinaire kennis van de medewerkers is van grote betekenis geweest om de diverse afdelingen te betrekken bij de verre gaande mogelijkheden van een online marketing en sales tool.
Niet in de laatste plaats bij de gebruikers in de tandarts praktijk.

Zelf een nieuwe
concept lanceren?
Validate your idea?
We staan klaar voor elke uitdaging en denken graag met je mee.
Let’s meet
Case study
Max Molly Urban Pets
Met de focus op automatisatie om het proces te versoepelen, werden verschillende tools geïmplementeerd voor zowel de B2B als de B2C klanten. Wij hebben een data-uitwisseling geïntroduceerd die simultaan over drie verkoopkanalen loopt.


Case study
DasAccess - Map4F
Mario Elia van DAS Access wil ten alle tijden kunnen inspelen op de huidige markt, je wil met andere woorden een flexibel platform waarin je elk aspect van je bestelproces tot in de puntjes kan finetunen.